خط 11 رقمی کشوری


خط یازده رقمی کشوری به خطوطی اطلاق میگردد که تماس گیرنده بدون نیاز به وارد نمودن پیش کد شهر یا استان و فقط با وارد نمودن 11 رقم آن را شماره گیری می نماید.

این خطوط که معمولا با پیش شماره 09422 شروع میشوند گزینه مناسبی برای کسب و کار هایی می باشد که از هر نقطه از کشور تماس گیرنده دارند و نیاز به خطی دارند که دارای پیش کد شهر خاصی نباشد

بر خلاف سایر خطوط کشوری این خطوط نیاز به مجوز سازمان تنظیم مقررات ندارد و میتوانید این خطوط را به دو روش زیر درخواست و تهیه نمایید.

  1. خط سیپ فون یا تک کاناله: خطوط تک کاناله به خطوطی اطلاق میگردد که امکان تماس فقط با یک شماره را دارد و امکان پاسخگویی یا تماس همزمان را ندارد, این خطوط به شخصیت های حقیقی و حقوقی ارایه میگردد.
  2. خطوط سیپ ترانک یا چند کاناله : خطوط سیپ ترانک یا چند کاناله به خطوطی اطلاق میگردد که امکان تماس و مکالمه با بیش از یک شماره را دارد و این خطوط فقط به شرکت ها و سازمان های دارای مجوز ارایه میگردد و به اشهاص حقیقی ارایه نمیگردد

در نظر داشته باشید خطوط سیپ ترانک یا کانال دار حتما نیازمند سیستم تلفنی ویپ می باشد چرا که با این خطوط شما امکان پاسخ گویی به بیش از یک تماس همزمان را خواهید داشت و با سیستم های عادی نظیر گوشی های آنالوگ و سانترال این امکان میسر نخواهد بود.

 

در صورتی که متقاضی تهیه, خرید و راه اندازی خطوط تلفن 11 رقمی کشوری و مرکز تماس ویپ هستید هم اکنون با ما از طریق بخش ارتباط با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما تمامی مراحل درخواست تا تحویل خط در کنار شما و کسب و کار شما عزیزان باشند.

 

مدارک لازم برای راه اندازی خطوط 11 رقمی کشوری :

  1.  تکمیل فرم خرید خط سیپ ترانک ( برای شرکت ها و سازمان ها ) یا خرید خط سیپ فون ( برای اشخاص حقیقی )
  2. واریز هزینه خرید خط, هزینه کانال و ثبت نام
  3. شماره اشتراک بستر ارتباطی ( لینک احتصاصی, فیبر نوری یا رادیو هوایی ) یا تکمیل فرم درخواست و ثبت نام اینترنت.

 

 

در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به مشاوره یا جلسه حضوری یا آنلاین لطفا از طریق تماس با دفتر مجموعه 4 رقمی ( احسان سرور ) با ما در ارتباط باشید.