مرکز تماس ابری
مرکز تماس ابری, ویپ ابری, سیستم تلفنی ابری یا سیستم تلفنی تحت اینترنت همان سیستم تلفنی ویپ می باشد که بجای خرید تجهیزات در دفتر محل فعالیت شرکت یا سازمان در سرور های ابری واقع در دیتا سنتر های ایرانی و خارجی میزبانی و نصب میگردد.
این مرکز تماس بسته به نیاز سازمان یا شرکت طراحی میگردد و بیشتر برای مجموعه ها و شرکت هایی مناسب می باشد که پرسنل دوکار زیادی دارند و نیاز دارند تا پرسنل در شعبات یا منزل یا سایر مکان ها به غیر از دفتر اصلی شرکت حضور دارند و مکالمه نمایند.
از امکانات مرکز تماس ابری میتوان به موارد زیر اشاره نمود :
- کنترل پنل پیشرفته با قابلیت دسترسی از تمامی نقاط کشور یا دنیا
- ضبط مکالمات کارمندان و ذخیره در حافظه ابری
- منشی گویا پیشرفته
- مانیتورینگ تماس ها
- شنود آنلاین مکالمات
- گزارشات پیشرفته تماس (بیشتر از ۷۰ مدل گزارش)
- نظرسنجی پایان مکالمات
- صف تماس منعطف
- قابلیت نصب نرم افزار روی تلفن همراه لپ تاپ و تلفن رومیزی
- دورکاری و مدیریت دور کار ها
- زمانبندی تماس یا ساعت اداری برای تماس های خروجی و ورودی
- اتصال به CRM ( سی ار ام ) ابری
- امکان تماس آفلاین یا تماس بدون اینترنت
این مرکز تماس برای مجموعه هایی که اکثر پرسنل در دفتر حضور فیزیکی دارند یا دارای خطوط 4 و 5 رقمی ملی و کشوری می باشند مناسب نمی باشد و انتقال تماس ها و مکالمات بر روی بستر اینترنت در خطوط 3, 4 و 5 رقمی کشوری که توسط خود شرکت مخابرات ارایه میگردد غیر قانونی می باشد و مرکز تماس ابری فقط برای خطوط اینترنتی با پیش شماره 9 مناسب می باشد.
در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به مشاوره یا جلسه حضوری یا آنلاین لطفا از طریق تماس با دفتر مجموعه 4 رقمی ( احسان سرور ) با ما در ارتباط باشید.